The Water - Hurts

莫 西 顾:

我是不是快要死了。

快要没有呼吸。

只有脸上薄弱的波光和看不清水面的昏暗。

水,从四面八方涌过来。


o〇。

O。o〇。

o〇。o。。O。o〇。


现在,

我不再靠近水,

也不再靠近你。


伤人的从来不是刀刃,折磨人的或许并不锋利。

                                             .

歌词:


Innocent, they swim
他们是那么天真
游在水里
I tell them no
我告诉他们不要
They just dive right in
但是他们不听
直接就跳下去了
But do they know?
他们是否知道


Its a long waydown
当你一个人的时候
When youre alone
在水下很深的地方
And theres no air or sound
那里没有空气 没有声音
Down below the surface
你已经沉入水里


Theres something in the water
水里有种东西
I do not feel safe
让我感到不安
It always feels like torture
它让我感到痛苦
to be this close
越接近越是如此


I wish that I was stronger
我希望我能再坚强一些
Id separate the waves
那样我会让大浪停滞
Not just let the water
Take me away
而不是任凭它把我冲走


There was a time Id dip my feet
曾经我尝试把脚趾头伸入海水
And it would roll off my skin
结果海水打湿了我的皮肤
Now every time I get close to the edge
如今每当我靠近水边
Im scared of falling in
我都会害怕掉进去


Cause I dont want to be stranded again
因为我不想再被淹水
On my own
孤独不堪
When the tide comes in
当潮汐来临
And pulls me below the surface
它也许会把我卷入水下


隐藏曲《Verona》

评论
热度 ( 381 )

© 鹿 | Powered by LOFTER